Додатковий багажник для автомобіля

61

Вітаю всіх любителів саморобок і тих, хто просто заглянув на сайт в пошуках цікавих і корисних ідей. Сьогодні представляю вашій увазі варіант виготовлення додаткового багажника для автомобіля. Автор даної саморобки змайстрував його для транспортування свого байка. З одного боку ця ідея хороша тим, що відпадає необхідність тягати за своїм автомобілем громіздку лафету або причіп, якщо конкретно перевозити байк. Так само на такому багажнику можна перевозити 2-3 велосипеда, якщо ви наприклад, любите вело прогулянки за містом по пересіченій місцевості. Загалом, з одного боку штука корисна, але маломістка, але тут вже на смак і колір товариші, кому що важливіше, мобільність або навпаки місткість. Загалом якщо ідея вас зацікавила милості прошу, читайте статтю, дивіться відео під нею і беріть на замітку.

Матеріали:

* профільна труба перетином 50х50х3 мм,* профільна труба перетином 50х25 мм,* металевий круг діаметром 18 мм,* просічка,* металева смуга перетином 50х3 мм,* 4 рим-гайки (гайки з кільцем) і болти під них,* 2 талрепа (гак-гак),* пластикові заглушки (закрити торці труб),* фарба по металу.

Інструменти та обладнання:

* стрічкова пила (не обов’язково),* болгарка,* відрізок кабелю (для проводки ходових вогнів),* додаткові ходові вогні (для причепів і лофетів),* зварювальний апарат,* свердлильний верстат (можна обійтися дрилем),* розмічальний інструмент (рулетка, косинець, керно і маркер).

Крок 1.

Насамперед автор вирішив підготувати раму підстави. Для цього він підготував три відрізки труби перетином 50х50 мм і кругляк діаметром 18 мм.

Спершу, він виготовив кріпильну балку, яка буде вставлятися в патрубок на автомобілі. Трубу автор встановив в гніздо і зазначив місце отвору по «рідному». За мітці просвердлив отвір в майбутній балці.

Крок 2.

Далі автор бере два залишилися відрізка труби, розмічає їх як показано на фото, і по мітках свердлить отвори, спочатку тонким свердлом, потім свердлом діаметром 18 мм (під діаметр кругляка). І так дві балки основи готові.

Крок 3.

Далі автор зайнявся виготовленням сполучних перекладин. Тобто конструкція буде виготовлена у вигляді сходів. Від прутка автор відрізав необхідну кількість перекладин потрібної довжини. Я не наводжу розміри (і автор теж), так як все підбирається індивідуально і на свій розсуд. Наприклад, автору знадобилося 12 перекладин.

Спочатку автор розмістив поперечину з караю балок, і встановив між ними дерев’яний брусок, потім одну за одною встановив інші (до речі, відстань між перекладинами підбирається так само на свій розсуд). З іншого боку вздовж крайньої поперечини автор так само встановив брусок і стягнув балки струбцинами. Після всі деталі зварив (приварив поперечини до балок).

Крок 4.

Готову основу автор уклав на балку кріплення до авто. Строго посередині. Потім приварив її.

Далі автор вирізав з листового металу (товщина приблизно 3-4 мм) дві ось такі косинки. Ними автор зусиллі місце з’єднання рами з балкою, так само приваривши їх по двох сторонах.

Крок 5.

На цьому етапі автор взяв трубу перетином 50х25 мм і від неї відрізав дві однакові заготовки необхідної довжини. Ці деталі автор уклав на підставу, як показано на фото і так само приварив.

Після автор просвердлив в перекладинах і балці отвори спочатку тонким свердлом потім свердлом трохи більшого діаметру. Забігаючи вперед скажу, це отвори під болти для рим-гайок.

Крок 6.

На цьому етапі автор виготовив трап, по якому він буде закочувати свій байк на багажник. Для цього він взяв шматок просічки. Розмітив його на три однакові частини і розрізав болгаркою на три прямокутника. Потім склав їх встик торцями і зварив, вийшла довга прямокутна майданчик. До неї по довгих сторонах приварив смуги перетином 50х3 мм.

Щоб трап надійно закріпити на багажнику, і він не зіскочив вчасно завантаження, автор виготовив ось такі захвати (засувки або гаки, хто як називає). Їх автор приварив до торця трапа, до пластин.

Крок 7.

Далі автор уклав підставу на підкладку (можна використовувати будь-які матеріали картон, фанеру, жесть і т.п.) і пофарбував його аерозольною фарбою з балончика. Точно так же був пофарбований трап.

Крок 8.

Тепер необхідно провести проводку і встановити ходові вогні. Хоч багажник і не великий, автор вирішив перестрахуватися і встановити ліхтарі, або ж у них це обов’язково за законом. Загалом він підібрав ось такий провід. За допомогою дроту протягнув його в балку підстави через раніше просвердлені отвори. Виконав розводку.

Встановив і закріпив на балці корпусу ліхтарів саморізами. Встановив в них лампочки, підключив всі фішки і закрив склом (пластиком).

Крок 9.

На цьому етапі автор нагвинтив рим-гайки (болти були вварені ще на етапі свердління отворів для них). Всі відкриті торці труб підстави і опорної балки автор закрив пластиковими заглушками.

Крок 10.

На цьому етапі автор встановив готовий багажник і протестував його. Багажник кріпиться і фіксується одним болтом, та зовсім забув, до проводу від ходових вогнів автор прикріпив роз’єм під стандартне гніздо для електропроводки причепів і лофетів і підключив його.

Принцип навантаження простий, відкидається трап, по ньому закочується техніка. Після, мотоцикл закріпив і вирівняв талрепами і пов’язав ременями. Тримається начебто міцно, можна вирушати в дорогу.

Ось такий багажник вийшов у автора, всім дочитав до кінця, спасибі за увагу)) на цьому у мене все, всім удачі і до нових зустрічей в гостях у самодєлкіна!!!!джерело (source)