Про узбецьких будівельників і узбецьких будівництвах я писав в блозі вже кілька разів. Нагадаю, що в одному випадку йшлося про громадян Німеччини, що працюють в якості гастарбайтерів на будівництвах Узбекистану, а в іншому розповідалося про те, що грошові перекази узбецьких гастарбайтерів, які працюють на будівництвах у Росії, давно вже стали досить суттєвою статтею доходу для державного бюджету Узбекистану. Сьогодні ще одна будівельна новина з цієї країни. Але на цей раз трохи несподівана …
Багато хто з нас,погодьтеся, вже звикли до того, що узбецькі будівельники в якості покірливих заробітчан працюють на російських будівництвах, виконуючи при цьому зазвичай не найбільш кваліфіковану роботу на об’єкті. Це, так сказати, що склався в наших умах постфактум стереотип. Однак стереотипи на те й існують, щоб можна було їх час від часу руйнувати. Сьогоднішня новина, я думаю, теж почасти позначиться на наших стереотипах і змінить наше думку про узбецьких будівельників тільки як про Равшанах і Джамшутах, які ні на що інше, як підсобні роботи, не годяться.
Виявляється, що державно-акціонерна залізнична компанія «Узбекистон темир йулларі» (ГАЖК «Узбецькі залізниці») минулого тижня приступила до будівництва залізниці в Афганістані. Вартість цієї будується залізниці від Хайратона до Мазарі-Шаріфа становить $129 млн, про це повідомив «Інтерфаксу» джерело в керівництві компанії. «У минулу п’ятницю відбулася церемонія початку будівництва залізниці, підрядником якої є «Узбецькі залізниці», — сказав він, додавши, що реалізація проекту буде завершена ще в нинішньому, тобто в 2010 році.
Для участі в цьому будівництві, «Узбекистон темир йулларі» довелося виграти спеціальний тендер — тендер на будівництво залізниці від Хайратона до Мазарі-Шаріфа, оголошений урядом Афганістану. У листопаді минулого року компанія і міністерства громадських робіт Афганістану уклали контракт на будівництво залізниці вартістю $129 млн. Проект реалізується за рахунок гранту Азіатського банку розвитку в обсязі $165 млн і власних коштів уряду Афганістану у розмірі близько $5 млн.
Протяжність будується залізниці складе 75 км. В рамках проекту буде модернізована існуюча станційна інфраструктура Хайратона, побудований термінал перевантаження. Через річковий порт «Хайратон» на річці Амудар’я проходить майже половина імпорту Афганістану, а також значна частина гуманітарних вантажів, та введення в дію нової залізниці дозволить значно збільшити вантажні перевезення.
Введення в експлуатацію залізничної лінії між Хайратоном і Мазарі-Шаріфом, за оцінками узбецької сторони, буде сприяти розвитку Трансафганського залізничного коридору, що дозволить збільшити транзитні перевезення по новій залізничній лінії Ташгузар — Байсун — Кумкурган. В кінцевому підсумку це сприятиме розширенню експортного потенціалу підприємств Узбекистану.
ГАЖК «Узбекистон темир йулларі» була утворена в 1994 році після виходу зі складу Середньоазіатської залізниці. Загальна протяжність залізничних шляхів в Узбекистані складає 4,1 тис. км. На залізницю припадає 66% вантажообігу всередині країни і майже 80% загального обсягу експортних та імпортних вантажних перевезень.
Популярні Записи:
- Робота на олімпійських об’єктах в Сочі
- Робота екскаваторником?
- Як позбутися від цвілі на стінах квартири
- Поговоримо про роботу в Норвегії — Інформація «з перших рук» — Ексклюзивне інтерв’ю «Стройки24»
- Потрібні муляри в Росії? В якому місті? Скільки вони можуть заробити там?
- Супер-шпаргалка на День будівельника 2010
- Газоблоки та піноблоки. Питання і відповіді
- Капітальний і поточний ремонт житлового приміщення з точки зору юриста
- Які країни громадянин Естонії може відвідати без оформлення візи?
- Орієнтовні ціни на будівельні роботи
- Який кабель краще вибрати для телевізійної антени?
- Кому потрібен машиніст бульдозера?
- Як мити кришталеву люстру?
- Програма для розрахунку вентиляції — VentCalc V. 2
- Виконавча документація в будівництві: акт прихованих робіт
- Бляхар? А хто це?
- Цирк та будівництво — поняття цілком сумісні!
- Дає постійний вид на проживання в Естонії право на роботу в Норвегії?
- Нелегальна робота в Норвегії
- Як позбутися кротів на ділянці?
- Плюси і мінуси наливних підлог
- Як заробити на гранітному щебені та мармурової крихти?
- Список 87 московських кварталів, які отримають в 2009-2011 роках нове планування територій
- Які країни може відвідати без оформлення візи «естонська чужий» або людина з паспортом «іноземця», виданим в Естонії?
- Чому «потіють» і «плачуть» пластикові вікна ?