По дорозі з вітерцем, але зате за «5 рублів — 1 км»!

349

З давніх часів було відомо, що у Росії є тільки дві серйозні проблеми — ” це дураки і дороги. Довгий співіснування цих проблем в країні пояснювалося розумними людьми завжди тим, що будівництвом цих самих доріг в Росії завжди займалися виключно вищезазначені дурні. Чому це відбувалося і чому ті ж самі розумні люди, які це все насмішкувато мені коментували, за будівництво цих доріг в Росії не бралися — особисто для мене завжди було великою загадкою, бо всі мої співрозмовники, кого я про це конкретно питав, зазвичай відповідали мені щось незрозуміле, найчастіше посилаючись на таємниці російської душі, що не дозволяє розумній людині піти в дорожні будівельники.

Коротше, так було в Росії завжди і завжди про те, що він в Росії, будь, в’їхав на її територію, дізнавався відразу різко посиленому дребезжанию коліс його тарантас, а також по безкрайніх і бездонним калюжах на поверхні того, що в Росії гордо іменувалося дорогою. Ну, втім, гаразд … ви, напевно, вже питаєте, до чого це все я хилю? 🙂 Що ж, як кажуть, пора витягувати з кущів «чисто випадково опинився там білий рояль» і розповісти вам, нарешті, про новини, яка спонукала мене взятися за перо. А новина ця власне полягає в тому, що перспектива появи в Росії платних автодоріг, а також перетворення в платні тих доріг, якими поки що ще можна проїхати безкоштовно, стане найближчим часом цілком відчутною.

А це стає відчутним у зв’язку з тим, що голова уряду РФ Володимир Путін підписав днями постанову, яка затверджує «Правила надання послуг з організації проїзду транспортних засобів платними автомобільними дорогами загального користування федерального значення і платним таких ділянок автомобільних доріг», про це повідомило сьогодні Агентство будівельних новин».

І тепер знаючі люди не виключають, що випробувати ці самі платні автодороги у справі росіяни зможуть вже в 2011 році. Поки ж до 1 травня 2010 року відразу кілька федеральних трас будуть передані в експлуатацію нещодавно створеної державної компанії «Російські автомобільні дороги». На перших порах головною її завданням, за словами В. Путіна, стане поліпшення головних доріг країни, зокрема, трас Москва – Мінськ, «Дон», Москва – Брянськ – кордон України і Москва – Санкт-Петербург. Передбачається, що до 2015 р. «Автодор» залучить на свої дорожні проекти з різних джерел майже 1 трлн. рублів.

Ну, а міністр транспорту Росії Ігор Левітін заявив в інтерв’ю телеканалу «Вести» про те, що будувати платні дороги в Росії почнуть вже у другому кварталі цього року. З того ж інтерв’ю тепер відомо, що плата за проїзд по цій самій платній дорозі в залежності від складності дорожнього ділянки і типу транспортного засобу буде варіюватися від 1 до 5 рублів за 1 км. При цьому сам Ігор Левітін, скромно визнавши, що згадані ним розцінки — «це приблизно європейський рівень», ні слова не додав щодо того, що зарплати у росіян, як і раніше далеко не європейські, а в тій же Німеччині, як і більшості країн Північної Європи, платних автодоріг для легкових автомашин просто не існує.

Втім, цю «дорожню пігулку» нам спробували частково «підсолодити» тим, що пообіцяли, що при виборі «Автодором» підрядника для будівництва дороги перемагати буде та компанія, яка запропонує найменшу вартість проїзду.

Говорячи про те, чи збережеться вимога про обов’язкову наявність у платної траси безкоштовного дублера, міністр зазначив, що платні дороги будуть мати альтернативу. «В законі, який був прийнятий Держдумою, було чітко прописано, що всі платні ділянки доріг повинні мати альтернативу. І ми дотримуємося цієї законної норми, яка є у нас в нормативно-правовій базі», — підкреслив він.

Втім, ще в жовтні минулого року заступник голови Мінекономрозвитку Андрій Клепач озвучив ідею свого міністерства дозволити в Росії «безальтернативні» платні траси, яку міністр транспорту Ігор Левітін трохи пізніше, в листопаді 2009 року, з ентузіазмом підтримав, заявивши, що для появи «безальтернативних» платних трас досить просто трохи змінити законодавство. Тепер же міністр пішов, як кажуть, «п’ятами взад». Дивна метаморфоза! 🙂

Популярні Записи:

  • Робота на олімпійських об’єктах в Сочі
  • Робота екскаваторником?
  • Як позбутися від цвілі на стінах квартири
  • Поговоримо про роботу в Норвегії — Інформація «з перших рук» — Ексклюзивне інтерв’ю «Стройки24»
  • Потрібні муляри в Росії? В якому місті? Скільки вони можуть заробити там?
  • Супер-шпаргалка на День будівельника 2010
  • Газоблоки та піноблоки. Питання і відповіді
  • Капітальний і поточний ремонт житлового приміщення з точки зору юриста
  • Які країни громадянин Естонії може відвідати без оформлення візи?
  • Орієнтовні ціни на будівельні роботи
  • Який кабель краще вибрати для телевізійної антени?
  • Кому потрібен машиніст бульдозера?
  • Як мити кришталеву люстру?
  • Програма для розрахунку вентиляції — VentCalc V. 2
  • Виконавча документація в будівництві: акт прихованих робіт
  • Бляхар? А хто це?
  • Цирк та будівництво — поняття цілком сумісні!
  • Дає постійний вид на проживання в Естонії право на роботу в Норвегії?
  • Нелегальна робота в Норвегії
  • Як позбутися кротів на ділянці?
  • Плюси і мінуси наливних підлог
  • Як заробити на гранітному щебені та мармурової крихти?
  • Список 87 московських кварталів, які отримають в 2009-2011 роках нове планування територій
  • Які країни може відвідати без оформлення візи «естонська чужий» або людина з паспортом «іноземця», виданим в Естонії?
  • Чому «потіють» і «плачуть» пластикові вікна ?