Доброго дня! Для початку, як водиться, дам один корисний телефон для вашої записної книжки. Якщо ви не знаєте, де би купити собі нову офісну меблі, тоді я рекомендую вам звернутися в компанію «ФЕЛІКС». Основна спеціалізація компанії — це виробництво і продаж офісних меблів. Компанія «ФЕЛІКС» була створена в 1991 році і в даний час в 100 російських містах працюють меблеві салони компанії, в яких компанія продає італійську офісні меблі та корпусні офісні меблі власного виготовлення. Якщо у вашому місті салону компанії «ФЕЛІКС» ще немає, то це ще не привід засмучуватися, так як в цьому випадку ви завжди можете скористатися інтернет-магазином компанії, замовивши все необхідне там. Запам’ятайте телефон компанії — (495) 9337777. Цей телефон — багатоканальний, тому додзвонитися за нього завжди дуже легко.
Ну, а зараз я хочу розповісти про одну незвичайну презентації меблевого каталогу, яка відбулася вчора в московському районі Марфіно і яку проводило російське представництво компанії IKEA. Всі ми з вами знаємо, що перегортати меблевий каталог зазвичай буває дуже нудно. Навіть якщо він — барвистий і яскравий. Якщо, звичайно, ви не плануєте найближчим часом обзаводитися новим будинком або новою квартирою, які вам належить негайно повністю обставити, а тому ви в цей момент схильні жадібно вбирати будь-яку інформацію, яка допоможе вам цю задачу вирішити. Враховуючи все це, російське представництво компанії IKEA вирішив спробувати перетворити презентацію свого чергового меблевого каталогу подія. І не просто подія, а подія неординарна, яке публіка б запам’ятала. Тим більше, що привід постаратися у компанії явно був, бо нинішній меблевий каталог є для компанії вже шістдесятим, тобто ювілейним.
І ось, 26 серпня цього року, тобто вчора, презентація ювілейного каталогу відбулася. А якщо врахувати ту обставину, що про цю презентації сьогодні написало більшість російських газет та інтернет-порталів, то можна зробити висновок про те, що презентація явно виявилася успішною і представникам компанії IKEA дійсно вдалося зробити її такою, що запам’ятовується. Вас, напевно, цікавить, як саме це їм вдалося зробити? 🙂 Зараз розповім, бо я, хоч і не був на цій презентації, тим не менш встиг прочитати кілька матеріалів з числа тих, що підготували про цієї презентації російські журналісти і блогери.
Портал «Advertology.ru», наприклад, зазначив, що представники компанії IKEA і рекламного агентства MINT дуже постаралися і підійшли до презентації креативно, хоча і не стали нехтувати офіційною частиною, на що розраховували багато хто з запрошених на презентацію гостей і журналістів. Ні, офіційна частина презентації була. Були на ній і офіційні мови. Зокрема, Ніколас Йонссон, заступник керівника відділу маркетингу ІКЕА в Росії і СНД, виголосив у своїй промові на презентації дуже багато потрібних і важливих слів про те, чого хорошого є в новому каталозі і як чудово він відповідає потребам російських покупців.
Ніколас Йонссон, заступник керівника відділу маркетингу ІКЕА в Росії та СНД
Після чого ведучі презентації познайомили всіх присутніх з сімейством Стоговых — героями глобальної рекламної кампанії, яка стартує в Росії цієї осені.
Ніколас Йонссон і сімейство Стоговых
Ну, а потім, власне, і почалося те, що більшість з присутніх назвали потім у своїх репортажах самим цікавим. А почалося після офіційної частини наступне. Нагадаю, що презентація каталогу проходила в московському мікрорайоні Марфіно. Там, виявляється, що в одному з нових будинків цього мікрорайону, дизайнерам з IKEA віддали чотири квартири. Звичайні чотири квартири. Повністю, як кажуть, типові. Дві з цих квартир дизайнери повністю обставили в дусі «квартира російська звичайна», а дві інших, точно таких же, обставили вже в дусі, як висловився журналіст порталу «Advertology.ru» , «квартира російська, облагороджена шведськими мебелями». І все, що у них вийшло, IKEA і з гордістю продемонструвала на презентації. Таким нехитрим рекламним прийомом компанії вдалося досягти відразу двох цілей: по-перше, гостям не було нудно на презентації, а по-друге, компанія IKEA показала, що їхні меблі призначена саме для народу, тобто для типових квартир в типових мікрорайонах, підкресливши цим самим «близькість каталогу до народу».
Більшість присутніх на презентації журналістів вважали ідею такого проведення презентації досить новаторською, визнавши, що в такому вигляді презентація пройшла набагато цікавіше, зазначивши при цьому, що дизайнери компанії IKEA доклали масу зусиль, щоб підкреслити контраст між квартирою в стилі «ми живемо на околиці і купуємо меблі в магазині по сусідству» і квартирою «Ікеа натюрліх». Багато журналісти відзначили, що компанія IKEA правильно будує відносини з пресою і журналістами, роблячи свої презентації цікавій і цікавій, бо це допомагає журналістам сформувати позитивний образ компанії в очах споживача, що саме по собі є дуже цінним. Мені ж залишається висловити сподівання на те, що ідею компанії IKEA в частині того, щоб робити рекламну інформацію більш змістовною і цікавою, підтримають і рекламодавці в інтернеті, які будуть щільніше співпрацювати в цьому напрямку з блогерами.
Популярні Записи:
- Робота на олімпійських об’єктах в Сочі
- Робота екскаваторником?
- Як позбутися від цвілі на стінах квартири
- Поговоримо про роботу в Норвегії — Інформація «з перших рук» — Ексклюзивне інтерв’ю «Стройки24»
- Потрібні муляри в Росії? В якому місті? Скільки вони можуть заробити там?
- Супер-шпаргалка на День будівельника 2010
- Газоблоки та піноблоки. Питання і відповіді
- Капітальний і поточний ремонт житлового приміщення з точки зору юриста
- Які країни громадянин Естонії може відвідати без оформлення візи?
- Орієнтовні ціни на будівельні роботи
- Який кабель краще вибрати для телевізійної антени?
- Кому потрібен машиніст бульдозера?
- Як мити кришталеву люстру?
- Програма для розрахунку вентиляції — VentCalc V. 2
- Виконавча документація в будівництві: акт прихованих робіт
- Бляхар? А хто це?
- Цирк та будівництво — поняття цілком сумісні!
- Дає постійний вид на проживання в Естонії право на роботу в Норвегії?
- Нелегальна робота в Норвегії
- Як позбутися кротів на ділянці?
- Плюси і мінуси наливних підлог
- Як заробити на гранітному щебені та мармурової крихти?
- Список 87 московських кварталів, які отримають в 2009-2011 роках нове планування територій
- Які країни може відвідати без оформлення візи «естонська чужий» або людина з паспортом «іноземця», виданим в Естонії?
- Чому «потіють» і «плачуть» пластикові вікна ?