У Москві пройшла незвичайна презентація ювілейного меблевого каталогу IKEA

417

Доброго дня! Для початку, як водиться, дам один корисний телефон для вашої записної книжки. Якщо ви не знаєте, де би купити собі нову офісну меблі, тоді я рекомендую вам звернутися в компанію «ФЕЛІКС». Основна спеціалізація компанії — це виробництво і продаж офісних меблів. Компанія «ФЕЛІКС» була створена в 1991 році і в даний час в 100 російських містах працюють меблеві салони компанії, в яких компанія продає італійську офісні меблі та корпусні офісні меблі власного виготовлення. Якщо у вашому місті салону компанії «ФЕЛІКС» ще немає, то це ще не привід засмучуватися, так як в цьому випадку ви завжди можете скористатися інтернет-магазином компанії, замовивши все необхідне там. Запам’ятайте телефон компанії — (495) 9337777. Цей телефон — багатоканальний, тому додзвонитися за нього завжди дуже легко.

Ну, а зараз я хочу розповісти про одну незвичайну презентації меблевого каталогу, яка відбулася вчора в московському районі Марфіно і яку проводило російське представництво компанії IKEA. Всі ми з вами знаємо, що перегортати меблевий каталог зазвичай буває дуже нудно. Навіть якщо він — барвистий і яскравий. Якщо, звичайно, ви не плануєте найближчим часом обзаводитися новим будинком або новою квартирою, які вам належить негайно повністю обставити, а тому ви в цей момент схильні жадібно вбирати будь-яку інформацію, яка допоможе вам цю задачу вирішити. Враховуючи все це, російське представництво компанії IKEA вирішив спробувати перетворити презентацію свого чергового меблевого каталогу подія. І не просто подія, а подія неординарна, яке публіка б запам’ятала. Тим більше, що привід постаратися у компанії явно був, бо нинішній меблевий каталог є для компанії вже шістдесятим, тобто ювілейним.

І ось, 26 серпня цього року, тобто вчора, презентація ювілейного каталогу відбулася. А якщо врахувати ту обставину, що про цю презентації сьогодні написало більшість російських газет та інтернет-порталів, то можна зробити висновок про те, що презентація явно виявилася успішною і представникам компанії IKEA дійсно вдалося зробити її такою, що запам’ятовується. Вас, напевно, цікавить, як саме це їм вдалося зробити? 🙂 Зараз розповім, бо я, хоч і не був на цій презентації, тим не менш встиг прочитати кілька матеріалів з числа тих, що підготували про цієї презентації російські журналісти і блогери.

Портал «Advertology.ru», наприклад, зазначив, що представники компанії IKEA і рекламного агентства MINT дуже постаралися і підійшли до презентації креативно, хоча і не стали нехтувати офіційною частиною, на що розраховували багато хто з запрошених на презентацію гостей і журналістів. Ні, офіційна частина презентації була. Були на ній і офіційні мови. Зокрема, Ніколас Йонссон, заступник керівника відділу маркетингу ІКЕА в Росії і СНД, виголосив у своїй промові на презентації дуже багато потрібних і важливих слів про те, чого хорошого є в новому каталозі і як чудово він відповідає потребам російських покупців.


Ніколас Йонссон, заступник керівника відділу маркетингу ІКЕА в Росії та СНД

Після чого ведучі презентації познайомили всіх присутніх з сімейством Стоговых — героями глобальної рекламної кампанії, яка стартує в Росії цієї осені.


Ніколас Йонссон і сімейство Стоговых

Ну, а потім, власне, і почалося те, що більшість з присутніх назвали потім у своїх репортажах самим цікавим. А почалося після офіційної частини наступне. Нагадаю, що презентація каталогу проходила в московському мікрорайоні Марфіно. Там, виявляється, що в одному з нових будинків цього мікрорайону, дизайнерам з IKEA віддали чотири квартири. Звичайні чотири квартири. Повністю, як кажуть, типові. Дві з цих квартир дизайнери повністю обставили в дусі «квартира російська звичайна», а дві інших, точно таких же, обставили вже в дусі, як висловився журналіст порталу «Advertology.ru» , «квартира російська, облагороджена шведськими мебелями». І все, що у них вийшло, IKEA і з гордістю продемонструвала на презентації. Таким нехитрим рекламним прийомом компанії вдалося досягти відразу двох цілей: по-перше, гостям не було нудно на презентації, а по-друге, компанія IKEA показала, що їхні меблі призначена саме для народу, тобто для типових квартир в типових мікрорайонах, підкресливши цим самим «близькість каталогу до народу».

Більшість присутніх на презентації журналістів вважали ідею такого проведення презентації досить новаторською, визнавши, що в такому вигляді презентація пройшла набагато цікавіше, зазначивши при цьому, що дизайнери компанії IKEA доклали масу зусиль, щоб підкреслити контраст між квартирою в стилі «ми живемо на околиці і купуємо меблі в магазині по сусідству» і квартирою «Ікеа натюрліх». Багато журналісти відзначили, що компанія IKEA правильно будує відносини з пресою і журналістами, роблячи свої презентації цікавій і цікавій, бо це допомагає журналістам сформувати позитивний образ компанії в очах споживача, що саме по собі є дуже цінним. Мені ж залишається висловити сподівання на те, що ідею компанії IKEA в частині того, щоб робити рекламну інформацію більш змістовною і цікавою, підтримають і рекламодавці в інтернеті, які будуть щільніше співпрацювати в цьому напрямку з блогерами.

Популярні Записи:

  • Робота на олімпійських об’єктах в Сочі
  • Робота екскаваторником?
  • Як позбутися від цвілі на стінах квартири
  • Поговоримо про роботу в Норвегії — Інформація «з перших рук» — Ексклюзивне інтерв’ю «Стройки24»
  • Потрібні муляри в Росії? В якому місті? Скільки вони можуть заробити там?
  • Супер-шпаргалка на День будівельника 2010
  • Газоблоки та піноблоки. Питання і відповіді
  • Капітальний і поточний ремонт житлового приміщення з точки зору юриста
  • Які країни громадянин Естонії може відвідати без оформлення візи?
  • Орієнтовні ціни на будівельні роботи
  • Який кабель краще вибрати для телевізійної антени?
  • Кому потрібен машиніст бульдозера?
  • Як мити кришталеву люстру?
  • Програма для розрахунку вентиляції — VentCalc V. 2
  • Виконавча документація в будівництві: акт прихованих робіт
  • Бляхар? А хто це?
  • Цирк та будівництво — поняття цілком сумісні!
  • Дає постійний вид на проживання в Естонії право на роботу в Норвегії?
  • Нелегальна робота в Норвегії
  • Як позбутися кротів на ділянці?
  • Плюси і мінуси наливних підлог
  • Як заробити на гранітному щебені та мармурової крихти?
  • Список 87 московських кварталів, які отримають в 2009-2011 роках нове планування територій
  • Які країни може відвідати без оформлення візи «естонська чужий» або людина з паспортом «іноземця», виданим в Естонії?
  • Чому «потіють» і «плачуть» пластикові вікна ?